Snöar in.

Jag vet inte vad det är som framkallar det, för i så fall hade jag gjort det konstant, men jag är nu inne i en sådan period då jag helt snöar in på foto. Det enda jag tänker på är att jag vill ut och fota, jag vill fota allt. Det är möjligt att det är alla foton vi får se på lektionerna, vissa är så fantastiska att jag vill hoppa upp ur stolen och göra en liten dans till dess ära. Att jag absolut inte hinner med att fota så mycket är kanske en bidragande orsak till att jag blir ännu mer sugen, men likså frustrerande. Imorgon ska jag i alla fall unna mig själv lite kvalitetstid med kameran. Och lite skolarbete. Punkt.
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamii

Det är väl inte konstigt att du snöar in på foto - du läser ju foto närapå heltid! :)
Men det är för dig som för alla andra som akademiskt fördjupar sig i ett ämne, tidvis handlar det mer OM ämnet (teoretiskt) än att vara I ämnet (praktiskt).

2013-10-18 @ 10:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0