Jämnjävligt

Det är såna här dagar som inte känns sådär jämnjävliga utan maten är god, läxorna bockas av och bussarna kommer med jämna intervaller som jag påminns om hur fruktansvärt glad jag är över att jag flyttat till detta land. Och detta trots att Isabelle sitter bredvid mig och biter mig i armen, eller kanske just därför!
 
Isabelle har en egendomlig förmåga att både förpesta dagen och skänka den dess mening på samma gång. Så detta inlägg tillägnar jag den tjej som gör varenda dag värd sin motgång.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamii

Åh, så härligt att få se din så fiiina nuna! Känns i ögonblicket som att du inte är på andra sidan jorden, utan tittar på mig här och nu. Mamma saknar... Kram!

2013-09-25 @ 09:24:11
Postat av: Kajjjan

ÅÅHHEEEEE! Så himla kult. Saknar dig dock.

2013-09-25 @ 12:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0