låter tankarna vandra iväg.

Jag är förvånansvärt bra på att i tanken vara överallt annars än i skolboken jag stirrer ner i. För vad är egentligen noun clauses och fotografins historia när man kan filosofera över hur man för sig, rör sig och allt annat som hör vardagen till utom själva meningen med den. Nu är det ju ändå helg och jag har en dator igen tänker jag och låter tankarna vandra sin egen väg.
 
Därför bjuder jag på några av dom få bilderna jag har från vår resa till San Francisco innan skolan började och livet endast gick ut på att fylla dagarna med någonting. Jag skulle, baserat på tre dagar där, utan att tveka kunna tänka mig att bo i den staden. Fruktansvärt fint.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0