Familjebesök.

I åtta dagar har min mor och morbror vart här I Los Angeles och hälsat på mig och staden. Jag har vallat dom runt staden och visat lite av varje. Jag och Markus gjorde oss varsin tatuering och köpte oss varsin hatt. Det har vart otroligt härligt att ha dom här och få lite av Umeå tillbaka. Då det nu bara är mindre än 2 månader kvar till jag åker hem så kändes det inte alltför tungt att vinka av dom i fredags. Passande nog slog febern till när dom åkte och den produktiva helg jag planerat in med läxor blev istället Rena rama rolf och sömn. Nu väntar tre intensiva veckor då jag ska plugga allt vad jag bara har innan Kajsa och Annalotta anländer!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamii

Gumman det var helt fantastiskt att hälsa på dig och din stad! Jag och brorsan är båda så tacksamma för att vi fick ta din tid i anspråk för guidning och sällskap, jag vet att du har mycket med skolan! Det var så roligt att se din skola och få dela lite av din vardag over there (inte minst bussandet!).
Jag hittade en kvarglömd quarter i min börs, den får ligga kvar tills nästa gång jag kommer! ;)
KRAM/mamma

2014-04-28 @ 12:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0