Från det tysta

Jullovet är över, men med endast en kurs under vintern är skolan inte alltför betungande just nu, mest njutbar. Hinner ägna mig åt annat än endast skolarbete vilket är så uppskattat. Vädret dom senaste dagarna och nästan hela jullovet har varit så himla fint. Det är väl som med allt annat, man glömmer bort att uppskatta det man har. Jag kan inte ens förstå att det är januari och snö hemma när man har närmare 30 grader här.
 
Här är lite av vad jag underhållit mig med dom senaste dagarna;
 
 
Tittat på den vackra solnedgången i Venice med Martina och hennes kille.
 
 
Tappat min telefon i marken och vart på Third street med Martina för att fixa den och fota.
 
 
 
Tagit vara på vädret och soldäcket för en gångs skull.

Kommentarer
Postat av: Mamii

Åh, vad jag fröjdas på insidan med dig när du har det bra <3 Så fina bilder också! Förstår att det är svårt att greppa att det är snö och iskallt i Sverige medan du sitter i finvädret. Jag har själv lite depp över att vara tillbaka i kylan och känna hur kroppen är i sammandragning på väg att bli ett russin...

2014-01-20 @ 09:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0