Det är ingen vanlig dag!

Vad är det för en dag? Är det en vanlig dag?
Nej det är ingen vanlig dag för det är MATILDAS födelsedag!
HURRA HURRA HURRA!!!!


Det är nästan tradition och lag på att jag måste hylla mina fina kompisar när dom fyller år. Därav kan jag såklart inte skippa min bästa och finaste Matilda. Hon har övergått till 19års ålder idag och kan räknas in i min krets igen. Välkommen! Det kanske inte alltid märks att jag tycker med tanke på omständigheterna, men du är en pärla Moisture. Det finns endast hat byggt på kärlek. Obryddhet betyder omtanke, skrik och slagsmål betyder kärlek, glåpord betyder fina smeknamn, när man slänger på luren i örat på någon betyder det att man ringer upp. Det är så, du vet vad jag menar. Idag får man köra på interna saker, för idag är det Matildas dag. Det här är till dig! CONGRAAAATTTZ HONEY !!!!!


Kommentarer
Postat av: Moisture

fan vad jag tyck om det biiiitch, hooooe!

2009-06-30 @ 15:59:40
URL: http://matildasays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0