Jag lägger mig gärna ner och dör

Kvällen skall spenderas med en såkallad gammal räv som en annan gammal räv kallade henne. Räven går under benämningen Sofia Sihlen och är fruktansvärt trevlig, så jag förstår att det kommer bli en trevlig kväll!

Morgondagen hoppas jag blir trevlig! Den halvgamla räven Matilda är alltid på hugget, vilket jag älskar! En relativt ny räv, Rebeca verkar också vara det. Det blir nog toppen, kanonkul! 5 toasters! Annars lägger jag mig nog ner och dör rent ut sagt..


Kommentarer
Postat av: kajsa

Jag tänkte faktiskt på dig när jag var i bokaffären ska du veta!! Och han som jobbade där kändes typ som Hugh Grant i filmen, hur roligt som helst.



Och tack för den bästa välkomms-frasen ever. Gillade att du körde hellocrazy!

2009-06-19 @ 09:09:00
URL: http://kidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0