Vi toppar inte din lista, än sen?

En dag i obbola igår, en dag på bettnes idag. Jag citerar matilda "det känns som man lever lyxlivet när man ligger på stranden hela dagen och typ äter jordgubbar. vi har det ändå bra" Jo, vi har det ändå ganska bra. Synd bara att hon ska åka till min hemstad lycksele nu och campa(??). Lycksele är jättefint och sådär, men campa i lycksele. Jag förstår inte riktigt vad det är som lockar för turism? Jaja, hon får säkert jätteroligt!

Nattsuddet börjar gå över styr, min plan är att somna innan ett idag för att orka ta mig upp och hinna med fler soltimmar. Vilket var planen imorse också, men den sprack ju såklart. Jag ger det ett nytt försök! Så nu ska jag försöka varva ner och börja tänka sömniga tankar. Godnatt heter det nuförtiden vid det här klockslaget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0