Snart så börjar Våra Bästa År

Det är otroligt att jag kom upp imorse. Hade av någon anledning inte ställt väckarklockan igår, sen när jag väl vaknade av Selma så somnade jag om osv. Men då ringde Kajsa och väckte mig just innan det var försent. "Jag sov, men det är lungt jag är vaken, hejdå!". Den här veckan har varit ett konstant uppvaknande. Antingen är det Matilda, kajsa eller Matildas pappa..

Det var förresten otroligt förra veckan när vi åt middag hos Matildas pappa. Också började han prata om att paddla kanot, och Matilda frågade hur långt man kunde paddla.
"Det beror på hur uthållig man är!"
Jag kastades direkt tillbaka till postenintervjun och mitt "jag är väldigt uthållig!", och fick hela middagen sitta och hålla mig från att bryta ut i gapskratt då jag föredrog att inte disskutera detta med Lars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0