you will feel better, you will feel whole.

Mitt lilla vikariat på tenton börjar lida mot sitt slut, sorligt nog. I takt med att dagarna minskar ökar min träningsnarkomani. Snön har så smått börjat bilda ett tunnt täcke och snart kan jag inte ens längre säga att det är höst, utan måste börja övergå till vinter. Om en vecka har våra efterträdare premiär på det projekt som vi kallade "Koma". Julkort ska snart efter det sorteras, och sen kommer tomten. På juldagen ungefär, antar jag att min vilsenhet infinner sig igen. Utan jobb står jag då barfota i snön och längtar troligen efter pengar och sommar ungefär lika mycket. Men för tillfället tänker jag jubla över helgen som närmar sig med singstar och bra rällskap av rang!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0