Den ultimata människan!

På slutet har ett ämne ofta kommit upp i diskussioner med Kajsa, att dansaren är den ultimata människan. Jag antar att det är svårt för icke-dansare att förstå våra argument, men det är faktiskt något jag tror starkt på. Igår fick jag ett godnatt sms "ännu en gång har vi visat att dansaren är det ultimata", och det gjorde vi faktiskt. Alla andra kan vara tysta, för det finns ingen som är mer upplyst än dansaren. Innebandymänniskor, fotbollsspelare, whatever, ni har mycket att lära ska ni veta. Jag önskar att ni visste vad ni saknar...

Hej jag heter Emelie och jag är dansare!

Nu ska jag göra en variant på gårdagens middag men jag tror det vankas matvete istället för couscous idag. Mycket gott, sen ska jag se om xboxet kan komma igång så jag kan se film till maten. Min favorit, se på någon serie med god mat i knäet. Sen en utmattad hund över fötterna efter en promenad från Obs kan vara mysigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0