Emilhoppet.

Efter en massa grubblande kom jag fram till att min bloggdesign ännu en gång blivit uttjatad, men mest av allt blivit för vinter. Så nu önskade jag lite varmare väder, vilket resulterade i ett emilhopp med Moa från Stockholm! För sig mig världen, när skulle ett emilhopp sitta fel? Aldrig är svaret.

Och nu borde jag verkligen ta tag i den där uppgiften som aldrig tycks bli klar för min del. Det är bara lite ritande, sen är det över. Kom igen Emelie, sen får du sova. Och imorgon ska kameran med igen, för det är tisdag och det är dansfri dag, vilket betyder att mina medmänniskor kanske har piffat upp sig lite extra? Jag vet i alla fall en, höhö. Och tro inte att jag pratar om mig själv.. Jag kom dock precis på att det just imorgon inte är en dansfri dag, utan ett extra rep inför onsdag.

Onsdag 29/4 - Danstalang 09 - Koma inledningsnumret - Midgård - 19.00. Kom vettja!

Kommentarer
Postat av: kajsa

Emilhoppet 4 life!!!

2009-04-28 @ 13:11:27
URL: http://kidman.blogg.se/
Postat av: Macke

JÄTTEGRATTIS på Födelsedagen!!!!!!!!!

2009-04-28 @ 18:47:55
URL: http://www.mcesson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0