.

Igår var jag och Jenka på vårat bästa humör som alltid, det innebär att vi åker iväg med buss mot okänt mål. Som resulterade i en promenad runt teg och grubbe med Selma och Martina. Mysigt och dimmigt. Min favorit Mäklarna blev kvällens andra halva, och jag vet att hon älskade det direkt! Haha, vem gör inte det liksom? Sen ska jag väl såklart lyckas somna så hon får lov att väcka mig, alltid lika gästvänlig. Men jag vet inte om det är så att jag tycker att det gör så mycket, så många gånger jag somnat på hennes säng så är hon väl van..

Min partner Selma fick följa med på Willys idag, så fick hon sig en promenad hem. Hon är nog rätt nöjd över våra promenader dom senaste dagarna, det är inte bara jag som njuter av lov.


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vi måste se snart!! abstinensen har redan tagit mig

2009-04-12 @ 23:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0