.

Idag blev jag innehavare av ett tremånaders gymkort. Jag vet inte om det är abstninensen framkallad av Matildas frånvaro som gjort mig galen, eller det fruktansvärda danssuget, eller om det faktiskt är så att jag kommer genomföra detta med bravur? Men ikväll genomfördes den här veckans andra besök där med min käre vän Sofia som från och med nu även kan kallas min träningspartner. Och med mina konstiga vanor så har jag fått för mig att jag ska dit och springa lite imorgonbitti, på löpbandet och försöka övervinna min astma!? Men vi får väl se hur tankebanorna går imorgon med mitt otroliga morgonhumör! Wihoo!

Onsdag Torsdag Fredag Lördag Söndag Måndag Tisdag
Onsdag Torsdag
Fredag Lördag Söndag Måndag MATILDA!!

Nu ska jag gå och mysa med min otroliga hund som är så fin som man bara kan bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0