.

Idag ryktas det om att jag ska städa ut all skit som finns i detta rum. Eller i alla fall sopa den under mattan. Jag borde tvätta kläder men det är inte så vansinnigt lätt när tvättstugorna är fullbokade som vanligt. Men jag lever som Skalman i mitt vardagsliv, men andra ord låter jag sakerna få ta sin tid.. Inte illa. Och imorgon landar Matilda i Sthlm, vilket innebär kostnadsfria samtal. Wihooo!!

Jag har väl egentligen inte tid med det här tramset med tanke på hur mycket jag har att göra idag, men jag menar.. Varför inte slösa lite tid, jag kunde ju ha vaknat klockan ett? Nu ska jag dränka mina sorger i koffein och hoppas på att jag hinner med allt som måste göras. ((Och säg inte "du kanske borde börja då", för det har jag inte tänkt göra nu)). Skjut upp allt på morgondagen, nananana....

Afasi & Filthy - Natten till idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0