Godmorgon världen.

Idag bröt jag mot tyngdlagen och sket i att gå och lägga mig igen efter att Selma väckt mig för att hon var tvungen att gå ut. Istället sitter jag här och dricker kaffe och njuter av morgonsolen, utnyttjar mitt försprång genom att smsa Matilda som hon gjorde igår. Iofs så började hon halv sju på morgonen och jag halv nio, jag känner konkurrensen. Idag känner jag att jag är på G, även fast jag är fruktansvärt trött. Men solen genom fönstret gör allt, det är en sån här "godmorgon min sol, säg har du vaknat för att ge mig av din härlighet?" dag.

Så nu släpper vi hiphop rakt på dom, hiphop på arton ton!

Kommentarer
Postat av: Lenny

Godmorgon världen, vilken underbar dag!

2009-04-23 @ 09:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0