LIVING THE DREAM!

Idag har vi bockat av 70 % seminariet i pa100 processen. Och det är inget annat än ren kärlek som infinner sig i min kropp efter detta! Vi rent ut sagt skuttade ut ur salen och klappade varandra på huvet. Om ni andra människor än matilda förstod innebörden av "ooouuuhhhhhhh" och spreta med fingrarna framför munnen så skulle jag berätta att det var ett sådant moment! Jag vet inte hur jag annars kan beskriva detta. Men imorgon firar vi med att dansa så att hela Umeås befolkning bör passa sig! Och det känns lägligt att ha med Sofia i sällskapet, för det är mer än på tiden ska jag be att få tala om!

Ikväll ska jag trotsa tyngdlagen och dansa house utan mina kamrater. Men house är fint i alla tillstånd. Även om jag måste börja ladda redan nu med astmaspray osv. Jag upptäckte dock till min förtvivlan imorse att min housejacking har tagit över och utplånat mitt hiphop gung, jag kände att jag var helt off faktiskt. Det är med en tår i ögat jag har varit tvungen att välja bort Miias hiphop, och jag måste erkänna att jag saknar det något så fruktansvärt.


Kommentarer
Postat av: ÅHÅ

SLEMMAN MIN SOLIE

2009-04-02 @ 19:12:12
Postat av: soffan

åhåhåhå vad jag taggar morgondagen

2009-04-02 @ 21:57:14
URL: http://sofiasihlen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0