skärtorsdag.

Inatt har pågått bakning av kaka in på dom sena timmarna. Ikväll vankas det dans av högsta grad. Jag har stor förväntning på dj:n, har ingen aning om vem det är eller så men jag förväntar mig BRA musik och ingenting annat. Sen så hoppas jag att han spelar love in this club så att jag och Kajsa kan göra en repris av hur gårkvällen i mitt kök såg ut innan jag upptäckte att jag inte gjorde samma sak i kroppen som i tanken. Men som vanligt så lär dom väl inte spela ens en tiondel av vad jag skulle önska, det går väl kanske inte dansa till den musiken (JOOO). Har man inte tänkt att stå och hoppa på stället bara så går det. Konstaterande. Att det är mycket folk kan väl i alla fall inte vara för mycket begärt?

Matilda ligger och steker på playan och jag tycker att hon väl kunnat varit hemma istället. Men jag är inte bitter..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0