Slutet av eftermiddan..

Nasdaqbörsen har stigit med 2 procent, jag kunde inte bry mig mindre....

Postentiden, men inte allra minst Matildasaknaden är obegripligt stor. För vem ska jag annars sitta och skicka rader ur afasis fina låtar till över sms? Och vem ska ringa mig med panik i rösten och berätta hur idiotiska folk på tv som vill förbjuda kamphundar är? Och vem ska jag slåss med i brist på annat när dagen inte är en bra sådan? Vem ska länka annonser med franska bulldogar 10 gånger om dagen till mig ? Och vem vem vem ska hålla med mig om att en låt om en våldtäckt är fin? Nej 10 dagar är mycket, inte alls så lite som jag sist gjorde ett tappert försök till att få det att framstå.

Som om resten av dan inte va värt nått å ha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0