tro, hopp och kärlek.

Det värsta som kan inleda en dag är någon ny peppad lärarkandidat som ska vara lika omständig som en treåring. Hur kan det ta 40 minuter att bestämma en ordning på redovisningar? Jag trodde att jag skulle svimma där i slutet, hade det inte slutat då så hade jag förmodligen inte kunnat hålla mig från att säga något mindre snällt. Jag hade redan försökt mig på en lite lugnare variant. Detta var i klass med min och Moas upplevelse i Stockholm...

Att Matilda sedan fortsätter dagen med att inte kunna stava till Sverige fick mig nästan att tappa tron på liv. Haha nej, men det var faktiskt inte ens OK. Pa100 arbetet resulterade i musikspelande och tappra försök från Matilda att packa och städa i cirkus 9½ timme. Att ta sig hem ifrån henne är ett projekt, speciellt då jag vet att hon ska fara ifrån mig i två jävla helvetesveckor. Vad ska jag ta mig till?! Jag har försökt förtränga det, men idag var det ett faktum när jag såg henne stå i sommarklädshögen och planera. Men jag fick mig nog det bästa skrattet på väldigt länge med henne, tillslut fick man hålla tillbaka för att inte avlida i en smärtsam död.

Men JAJA, ha det så bra Matilda. Jag ska försöka överleva dessa 13 dagar!


Shiznit ;

" that taco's the shiznit!"

"I'm the shiznit! Hell'z yeah!"


Kommentarer
Postat av: matilda

jag vill att du håller mig uppdaterade om aktiviteterna här hemma och din allmän tillstånt! Om jag får säga det själv så kommer du saknas en aning, men bara en aning!

2009-04-08 @ 13:19:34
Postat av: matilda

Jag vill att du håller mig uppdaterad om vad som händer och ditt allmäntillstånd! Om jag ska vara ärlig kommer jag sakna dig en aning, men bara en aning! PÖSS

2009-04-08 @ 13:21:06
Postat av: matilda

jag orkar inteeeeeeee

2009-04-08 @ 13:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0