the little wrinkle over your nose..

En ekande känsla av tomhet överröser mig lite nu och då. Det är svårt att sätta ord på såna känslor, som så många andra. Det finns för många av dom, men jag undrar om det inte är lite av skönheten med livet ändå. För trots allt så skulle inte det vara så himla roligt att vara riktigt glad om man aldrig varit riktigt ledsen osv..

Could it be the little wrinkle over your nose
When you make your angry face
That makes me wanna just take off all your clothes

Och detta är då inte mina personliga sexfantasier, utan bara en bra låt som spelas upp i mitt inre om och om igen. Det är så fint hur han betonar take off, och så mycket annat också. Dom där raderna fångar mig och drar mig in i nån liten bubbla där jag mest bara ryser och måste le för mig själv...

Min största kärlek här i livet är ändå den lilla högen av päls och positiv energi som ligger på min säng nu precis som varje kväll och natt. Hon är förmodligen det finaste jag har och hon följer mig slaviskt genom dagarna. Såhär ser hon ut när hon visar sin kärlek till mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0