No air.

Ibland tror man att man mår så dåligt som man bara kan må. Men då kommer det härliga med livet, mina vänner. Man kommer alltid till en stund då det blir värre än så! Ett snäpp sämre än det var tidigare, och nu kan du inte må sämre. Eller? Jo, det är klart som fan att man kan. Det kan alltid bli värre, det är det som är så fruktansvärt härligt! Eller hur! Det finns alltid något mer fruktansvärt, även om du inte tror det.

Jag fick ett sms av Matilda. Ett "håll ut, om 24 timmar är jag with you". Det var 1½ timme sen. Det är konstigt det där, man sitter med mobilen i handen och gråter en skvätt för att man vet att det finns en person där ute som är påväg hem. Vissa dagar är man mer emotionell än andra. Men jag ser ett ljus nu. Jag ser fläkten, ventilationen, filtret. Jag ser syret återvända.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0