.

Idag är det fredag mina vänner!!! Och denna dag är nog den mest efterlängtade på fruktansvärt länge. Aldrig har jag längtat så mycket efter att få fara ut och dansa. Det lär resultera i något fruktansvärt outstanding. The dreamteam är här för att ta alla med storm, om än vi kommer stå där på ett tomt dansgolv så kommer vi äga! Ojojoj..

Lil' wayne - A milli !!!

Men nu, för att spräcka allas förväntan så måste jag nog tvätta håret. Annars kommer min kamrat att dräpa mig innan kvällen har lidit mot sitt slut. Men vi får se vilken tid som finns i detta avlånga land till det. Annars får jag vara helt off. Jag är ändå på på ett annat mycket bättre sätt.! Det kan komma att bli en farlig kväll. ..

På tal om tomt dansgolv.. Vi brukar vara bra på att liva upp sånt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0