.

Mitt namn är Afasi kollegan heter Filthy, har kört i nio år så ni förstår att det går vilt till...

Fin vårvädret är här och solens strålar får alla att se lite extra glad ut. Det är en fin syn, det är som att hela världen vaknar upp från isvakan. Jag brukar av detta väder också vakna tidigt av mig själv, men det verkar som om det är precis tvärtom som gäller nu. Igår gick det inte alls, och idag fick Matilda ringa och dra mig upp ur sängen. Som den fina vännen hon är så kom hon och hämtade mig innan skolan, vilket fick mig att inte titta utöver världen med blickar sylvassa av hat.

Jag kom av mig mitt detta skrivande, så jag skiter i det hära med att knyta ihop säcken och lämnar ödet i era händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0