Även om han ringer, ikväll så är du singel.

Säg som det är, otrohet varar längst..

Det är otroligt hur aktiv jag varit idag. Inte nog med att jag var uppe i ottan trots sovmorgonen, dessutom cyklar jag till och från skolan där jag dansar två klasser. Sen ska jag såklart housa ikväll, när ska mina arma lår få vila? Mina cykelmuskler existerar inte riktigt, vilket gör detta outhärdligt för mina ben. Men man måste väl vänja dom. Förstår inte hur Sofia klarar att cykla till skolan jämt ((Kajsa, jag säger inget om dig för du bor på västra)).

För övrigt så måste dagens moderna klass varit den roligaste jag varit med om på evigheter. Jag vet inte vad som tog åt mig riktigt efter min helvettescykeltur och allt? Men Sari är så taggad och rolig nu när hon är tillbaka!

Och en annan favorit..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0