Benen på ryggen.

Sommarvärmen värmer. So amazing..

Idag är det städning för min del. Mitt rum kommer sluta som en katastrof annars. Eller det är det väl redan, mer eller mindre.. Det går som vanligt dock inte så bra för mig, men det kommer. Jag måste bara vänta in mig själv tror jag.. Och ikväll vankas det pa100 för första gången igen på crikus 4 veckor, otroligt. Och Matilda är taggad, haha! Men det är såklart på all mat som måste förtäras om man ska plugga en lördagkväll. Men ekonomin ligger synkad med stressen..

Och min fot är ett mysterium som inte ger mig någon sinnesfrid. Jag kanske borde ringa Julia, har hört det ryktas om att hon arbetar med stukningar! Intressant. Hon kanske skulle kunna tillföra någonting i mitt detektivarbete.


Kommentarer
Postat av: kajsa

Jag har fått en rättelse Emelie. Man kallar det viss inte för stukningar, utan fotledsskador. Julia skrattade åt mig när jag kallade det för ett projektarbete om stukningar... Men du kan säkert få några trevliga tips ändå! haha

2009-04-25 @ 22:11:02
URL: http://kidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0