våldtäckt - bra sex..

Idag har jag på känn att jag är övernaturlig. Jag har pratat med två döda personer ((offline på msn)), och även skymtat en död person cykla förbi mig och le. Spännande..

Sen så har vi ett sånt otroligt fint trägolv i danskorridoren, ett sånt där trägolv som idag orsakade ett högljutt skrik framför min jazzlärare och en sticka i foten. Att jag sedan råkade hålla med läraren när hon sa "oj jag kanske bara tryckte in stickan mer nu" men inte orkade rätta till felet i efterhand är en annan historia. Våldtäcktsdisskusioner på makt och kön kursen kan inte bli annat än intressant, eller hur? För enligt mig är alla som inte dansar våltäcktsmän, men det fanns visst fler kriterier..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0