Back on track!

Back on track, skulle jag kunna säga. Och då syftar jag på att jag är tillbaka i Umeå. Min lillasyster kom för ett tag sen inskuttande genom dörren efter hennes första skoldag. Det är konstigt det här, jag kommer nog inte vänja mig på ett bra tag. Första steget att komma tillbaka till livet kan ju iofs vara att gå och lägga sig i någorlunda tid, och inte sova bort hela dagarna. Det lär dock inte vara ett sånt stort problem när man har en hund som vill ut och promenera i ottan.

Nu ska jag göra mig förtjänt av denna dag och göra lite ärenden jag sagt länge att jag ska göra. Inte så fruktansvärt viktiga dock, men hade varit great om jag fick till det! Och sen ska jag ta tag i bilderna jag tagit under min lilla resa, det sprätter redan lite i fingrarna av tanken på dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0