I'm outta time

Man inser inte hur snabbt tiden rinner ifrån en. Jag har inte insett hur längesen det var jag träffade min älskade vän Sofia på riktigt förrän jag hörde hur mycket hon gått miste om i uppdateringssyn. Ikväll var det i alla fall på schemat, tummen upp, båda tummarna upp! Hon har tagit sitt förnuft till fånga i alla fall ((omedvetet)) och stannar i alla fall kvar i mitt sällskap i höst. Det älskas!

Dessutom har jag på något sätt blivit ett väldarns attraktivt mål på natten för folk som är i farten. Igår lyckades tre personer nattetid ringa mig, en var dock väntad och inte på något sätt oönskad. Detta disskuterades med en person som förklarade ångesten man som uppringare får dagen efter. Vem ringer inte inatt? Jo, just det. "Vi som pratade om det här igår, jag borde inte ringa dig.." No regret baby..
  



Cause if i am to go, in my heart you grow
and that's where you belooong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0