Ge mig nått mer, nått och jobba med!

Efter 2o minuter i solen, efter 20 minuter till med jennifer, efter en powernap på tre timmar, efter en promenad med kajsa till obs så är jag nästan på bättringsvägen. Denna smärta i magen är det värsta som finns. Lägger man på lite sorg så är det nästan hjärtskärande hur dåliga förutsättningar en dag har att bli bra. Jag kan väl faktiskt inte säga att den har varit så bra heller. Hade sina bättre stunder, träffa Kajsa för första gången på ett tag osv. Men fortfarande skit, fortfarande ingen mat i magen annat än i flytande form. Jag vill inte tyna bort, men förutsättningarna är goda.

På tal om goda förutsättningar. I fredags var jag tydligen gravid med johans barn? Med ett vinglas i handen och utan någon historia eller framtid som ett par lyckades vi dock inte lura speciellt många, men det var värt ett försök. Precis som matilda agerade vimmelfotograf och lesbisk. Hon lyckades iaf bättre än oss! Man kanske ska fortsätta i den stilen trots allt, man måste väl ge allt en ärlig chans?

Som vanligt bjuder jag på bilder som inte har med någonting alls att göra. En fin kväll hos rebeca för ett tag sen, enjoy!


Kommentarer
Postat av: kajsa

Hahahha emelie, var, varifrån kommer det otroliga hatet för norrmän ifrån?

2009-08-03 @ 22:31:45
URL: http://kidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0