I'm outta time.

Efter en liten tankeställare för mig själv så har jag kommit till insikt. Det här är fan inte mitt fel, och är det någonting som gör det värre så är det inte mitt agerande. Vill man vara blind och dum så får man vara det, varsågod. Jag tänker i alla fall inte stå kvar längre. Det finns en viss grad jag kan acceptera, men att bete sig som ett svin är inte en del av det. Varför ska jag ta emot saker för? Det finns inte en anledning i världen. Om folk kunde inse det, men istället agerar man efter någon egocentrisk syn på världen. Idioti. Jag får lust att vara lika svinig tillbaka, men när allt kommer omkring så vill jag inte vara en sån person. Att jag skulle vara den som inte bryr mig om människor är patetiskt. Men varsågod, jag kliver tillbaka, jag bryr mig inte längre. För jag förtjänar inte det här, så är det faktiskt!

Och det finns saker som får mig att le, tack för det. Om det bara kunde vara närmare till hands..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0