Sommaren är kort!

Har precis när jag bläddrade i min oanvända kalender insett att det är augusti! AUGUSTI!? Hur, när, var? Jag har missat detta, och juli har nog inte riktigt hänt för mig. Sist jag levde var det midsommar och juni, mycket kvar av sommaren och livet var till största delen en fest utan någon ånger eller ångest. Nu är det augusti och vi måste utnyttja resterande av sommaren till max har jag insett!

Och sommarens låt kan inte vara någonting annat än just ; We run la! she wants sex on the beach!
Sommarens happening ; slagsmål med matilda? Det är något speciellt med att se sin bästa vän hata en.
Sommaren bästa ; måste omformuleras till maj. vår bästa tid är nu!

Men Gunnilas kusin e ju singel, kom hit ska du få dig en ostsmörgås, chiiiiiicks, up in this bitch, lite upptempo så man blir lite sugen på att schoppa, killar gillar brudar, och en liten dyna, tank you, hade!


















"Jag tycker om er alla så mycket!"  Sommaren är inte slut än bara för detta. Jag kände bara för en liten catch-up över maj! Ni ska veta att ni missade någonting utöver det normala, ni som inte var med oss! Och jag kommer aldrig komma över att jag inte fotade någonting på våffeldagen, som blev mcdonalds. För att fånga stämningen liksom. Troligen den finaste dagen i mitt liv! Nu kavlar vi upp ärmarna och kommer igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0