Disturbia

Jag är sprallig, jag är sprallig som om jag hade sovit i tre dagar! Jag ska dansa idag och sist jag gjorde det var i maj månad! Helt otroligt, helt otroligt! Jag är dock lite osäker på hur jag ska klara mig helskinnad igenom detta. Jag måste börja äta upp mig så jag orkar med det med tanke på dom senaste månadernas aktivitet. Och någon verkar ha snott mina byxor också. Jag tycker Kajsa borde vara hemma idag och göra det här med mig, men vi får gott vänta tills imorgon. Jag får spralla själv idag! Och jag kan lite lätt för mig själv förutspå träningsvärk i vaderna imorgon?

Nu ska jag ta tag i mina hushållssysslor och äta mig redo för dansdansdansdans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0