And it keeps on comin'...

Jag får ständigt säga till mig själv att skärpa mig, men gör jag det? Nej! Vem gör väl det. Jag blir nästan irriterad på hur jag fungerar som människa, faktiskt. Man borde kanske ta sig en funderare och lista ut hur man ska kunna ändra på sig själv. Lite, Nu ska jag ändra på mig, på tisdag ska jag flytta ut ur mig själv. Men det kommer bli great i sinom tid, det tror jag faktiskt. Men jag är rädd att jag måste erkänna att jag är för... mänsklig, för känslosam. För mitt eget bästa..

Och under tiden kan jag njuta av det troligen bästa dansklippet jag sett i So you think you can dance. Ni får dela detta med mig mina vänner! Ni måste älska det, annars har ni inget sinne för dans. Det är bara sanningen.


Kommentarer
Postat av: kajsa

Det är verkligen helt fantasiskt! kan se det om och om igen

2009-08-12 @ 21:15:24
URL: http://kidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0