Som en bajskorv som inte går att spola ner!

Jag har precis avslutat ett samtal som i slutet kändes lite som ett krigsfält då det hejvilt skreks om Nikki Reed, när väckarklockan skulle ställas, vem som satt på vilken balle och till sist även en djup suck följt av "jag orkar inte meeeeer!".

Jag skulle vilja dra in er i våran värld, men jag tror inte riktigt att det är möjligt och jag vet ärligt inte om det i slutändan är alltför nyttigt att bli för involverad. Men bara för att få släppa stenen som trycker på mitt bröst ikväll (inget hjärtskärande), så måste jag få spotta ut vilken donna det är jag ständigt har på senaste samtals-listan och "första ching imorgon". Jag ska fan tatuera ditt namn på min röv, får jag lust att säga. Nej, men sanna mina ord gott folk, det är denna dam som triggar mig att göra alla dumheter som förgyller min dag. Men frukta icket, hon är godartad!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0