silent shout.

December och fortfarande ingen snö. Jag vet inte om jag är glad eller ledsen över det faktiskt? Är nog som med allt annat, rätt likgiltig. Fina färger på himlen är dock tacksamt mottaget, och jag har blivit tipsad om att sådant ser man även på morgonen vid sjutiden. Därför ställer jag klockan på sju imorgonbitti redan nu, också hoppas jag att den inte trotsar imorgon enbart för mig.

Något annat som piggar upp en onsdagseftermiddag annat än ett avväpnande skratt, är en promenad och lite kaffe med fröken Sihlén. Som i och för sig ofta bjuder på en hel del avväpnande skratt också för den delen, hon lämnar mig då i alla fall sällan på krigsstigen.


Kommentarer
Postat av: kajsa

jag tänkte faktiskt på dig när jag såg hur fin himlen var igår, "hoppas emelie ser det här med sin lilla kamera...."

2009-12-03 @ 10:37:21
URL: http://kidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0