!!!!!!

Alltså jag håller på att bli tokig! Det finns ingenting som är värre än vad dom har börjat med på youtube! Varför ska dom ta bort precis alla klipp som finns!? Speciellt utsatt verkar so you think you can dance-klippen vara, och det är något som får mig att vilja slåss. Jag sitter och andas i en påse för tillfället, det är helt otroligt! Jag vill skrika rätt ut nu, men det gör jag inte för jag håller min vrede inom mig! Varför ska det vara så svårt att låta klippen bara vara, hur farligt är det att låta folk se dansklipp!? Åhhhh, irritationen stiger mig åt huvudet. Jag ska byta om och gå upp på tenton nu och lugna ner mig bland annat.

Jag måste andas ut, har sprungit landet runt
Adfådd på dansgolv men jag lovar jag hade kul
!
Det kommer mera för vi lever fredag hela månan!

Kommentarer
Postat av: Rebeca

youtube kan ta sig!

2009-07-09 @ 18:38:05
URL: http://rebeza.blogg.se/
Postat av: kajsa

jag vet!!! youtube är bajs nu förtiden. emelie, det är för att vi lever i ett kapitalistiskt samhälle!

2009-07-09 @ 20:12:11
Postat av: kajsa

snygg bloggish by the way!!

2009-07-09 @ 20:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0