Jag ska supa bort den här dagen ur mitt liv!

Jag finner inte ord att beskriva denna skit. Jag säger bara; tur att jag har så underbara vänner som får en att skratta tills det hugger i hjärtat. Annars hade detta nog blivit mitt slut, min sista hållplats så att säga. När ska man inse vilket jävla stolpskott man är? Nej, detta får bli det sista av mitt gamla liv. Nu tar vi nya tag emelie! Åter igen, älskade älskade älskade vänner som faktiskt inte är mindre än underbara. Att vara bakis med dessa människor är lika underbart varje gång, helt otroligt! Jag joinar chris, jag ska lägga mig och gråta i fosterställning i duschen. Up in this bitch! 

NU TAR VI NYA TAG, SOPA SKITEN UNDER MATTAN. detta var det sista ältanet emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0