saturday night fever

Igår dansade jag, för första gången på flera flera flera flera veckor! Det var otroligt, det var det faktiskt! Och på dansgolvet mötte jag såklart min konstant dansande vän, du vet vem du är! Annars så är det trevligt att bli väckt av en galen man som kommer in och skriker på en, klockan alldeles för tidigt för en emelie. Det är då man bjuder på en "gå och häng diiiiiiiig!!!!" istället för ett glatt "godmorgon på dig med". Man får det man förtjänar helt enkelt.

Idag är en ny dag, vi välkomnar den nu med öppna armar! Nu kallar husmor matilda, det är dags för städning!


Kommentarer
Postat av: Kajjan

Jag blev gediget glad när jag såg dig! (hur roligt är inte ordet gediget??) Vi borde dra en alla som inte dansar är våldtäktsmän-utekväll snart

2009-07-19 @ 18:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0