Tompan Ledde

Jag blev väckt och uppdragen ut på bettnes imorse, klockan för-tidigt-om-du-gick-och-la-dig-klockan-sex. Men det var faktiskt när jag återkom till livet fabulous, och det säger jag av hela mitt hjärta. För en del av mitt hjärta kommer alltid slå för dig.... Sen fick jag träffa världens gulligaste tjej, Matildas nånting invecklade släkting i 1års åldern. Har nog aldrig beskådat såna söta ögon. Det ledde oss in på ett samtal om hur man själv måste göra för att få en sån söt unge! Spännande.

Kanske man ska tvätta bort sanden i trosorna osv efter stranden ändå. Så jag kommer mig ut på en promenad med Kajsa innan solen slocknar!

Kommentarer
Postat av: Korkelicious

Du KAN LITA PÅ MIG, JA JA JA DU KAN LITA PÅ MIG!

2009-07-02 @ 20:44:09
Postat av: Anonym

älskar dig så sjukt mkt. ..

2009-07-03 @ 14:10:30
Postat av: Anonym

älskar dig så sjukt mkt. ..

2009-07-03 @ 14:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0