hangover

Det är dags för någonting nytt! När det gamla inte fungerar längre, ta nya tag!

Jag önskar att man kunde vara sådär, lite Kjell Bergkvist liksom. Men av någon anledning så är man ju halvt manodepressiv och utgår från någon annan strategi som inte kan klassas som någonting annat än totalt misslyckande. Vad som egentligen sas och inte sas igår är lite diffust, och något ännu mer diffust är vad jag egentligen ska ta mig till idag. Varför blir man aldrig bättre på att hantera såna här situationer? Då man helst av allt känner för att gå under jorden. Fast det största frågetecknet är ändå hur vissa människor är uppbyggda. Både rent anatomiskt då, men framförallt tankemässigt!

Men med självförtroendet i topp säger jag, good luck chuck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0