Har ni tänkt på hur mycket saker det är i ens omgivning som är så jävla ointressant

Jag har ikväll beskådat en dokumentär om människor som blir kär i föremål, exempelvis eiffeltornet, berlinmuren, staket, karuseller osv.. Det är dessutom inte bara så att de blir kära, de ska såklart dessutom ha sex med föremålet. Världen är full med människor med alla möjliga olika problem eller icket-problem, ingenting förvånar mig längre. Vem lägger sig och hånglar med en oljig undersida av en karusell liksom? Man trodde att dom inte fanns, men dom gör det, dom som gör såna saker!

Och sedan så hatar jag spotifyreklamerna!! Jag har berättat det för alla i min omgivning, men måste påpeka det igen. Varje gång någon börjar sjunga om halebop mitt i musiklyssnandet så får jag lust att slänga datorn genom fönstret! Men det gör jag inte, för jag håller min vrede inom mig!

Kom precis över denna bild som togs för cirkus 1½ månad sen. Festligt var det, impulsivt var det, spontant rakt igenom och det blev succé ut i fingerspetsarna!


Kommentarer
Postat av: Moa

Har man ett handikappat o förkylt liv så har man... (Det är därför jag vaknade ca kl 5 idag och har hunnit läsa igenom en massa bloggar o nu även kommit så långt att jag börjar kommentera dem!)Ville iaf bara säga att vi har Spotifys betalversion.

Tjingtjong! (haha)



2009-06-18 @ 09:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0