Jag kunde inte bry mig mindre

Igår var en dag som bara kommer en gång i livet! Fruktansvärt, otroligt, oförglömligt roligt! Jag skulle gärna vrida tillbaka klockan och göra om dagen, om och om igen. Dock måste jag påpeka att jag kände mig en aning utstött när jag på grund av att jag är född i lycksele var den enda i klassen som inte fick teckningar som jag gjort när jag var liten ! Och jag vaknade imorse och insåg att jag faktiskt inte kommer ha min dansklass mer, att jag inte kommer höra Ingrid säga "sug igen hålen!" något mer, eller dela skåp med Matilda trots att vi inte rymms två i samma skåp egentligen! Det är lite sorgligt på ett sätt, samtidigt som det är fruktansvärt skönt också!

Nu, en rädsla för framtiden, en ovisshet. Både bra och dåligt. Men jag ska ta en dag i taget, njuta av ledighet och försöka hugga mina arbetande vänner när dom är lediga. Framförallt ska jag hålla i mina pengar och se hur länge jag klarar mig utan att gå under! Dessutom erbjöd min faster mig att betala inträdet till djurparken om hon fick följa med, det lät bra, så ett eller annat besök i Lycksele bör planeras in!

















Och nej jag hade inte med mig kameran till Matilda på kvällen vilket sög! Men jag får lära av mina misstag, bara dumt att detta inträffar på studenten som inte lär komma igen! Men får försöka snylta på andras bilder!



Kommentarer
Postat av: kajsa

Alltså lilla felicia, vilken söt varelse.

2009-06-12 @ 11:05:09
URL: http://kidman.blogg.se/
Postat av: maria n

vem är killen?..

2009-06-12 @ 12:40:38
Postat av: Macke

Hehe... Var ni i samma skåp du och Mathilda??? trodde ni satt vid bänkar i den skolan.... Måste vara svårt att vara två i samma skåp, speciellt eftersom ni gick i dansklass. :o)

2009-06-13 @ 21:29:30
URL: http://www.mcesson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0