Jag kunde inte bry mig mindre

Jag kunde inte bry mig mindre... Men JOO, det kunde jag. Ikväll har jag troligen sett in my opinion, säsongens bästa dansare. Och jag rös hela hennes framträdande igenom, galet. Det är galet att en människa bara genom att röra på sig kan dra till sig så mycket uppmärksamhet och känslor, galet! Jag kan inte riktigt släppa det, vet inte om jag kommer kunna sova. Jag sitter bara och funderar på hur jag ska få se det igen när det inte finns på youtube. Jag ska lösa det, det måste jag!

Sen har jag sett programmet med min kära Londonvän Kajsa, mycket fint att träffa henne efter sisådär.. Ja, jag vet inte ens sist jag såg henne? Jag måste ju ha sett henne efter studenten va. Jaja, fint var det i alla fall! Fler dansare åt världen!

Imorgon har jag styrt upp att vi ska upp tidigt, så nu är det bäst för mig att jag sover så att jag kan fullfölja min egen plan! Godnatt världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0