Jag kunde inte bry mig mindre

Solen är min bästa vän skulle jag i princip kunna säga utan att ljuga. Det är kanske lite tvivelaktigt med tanke på vilka andra som krigar om förstaplatsen, höhö. Men mitt budskap var i alla fall att få fram hur mycket jag älskar när det är soligt, och det antar jag att man förstod också. Looooovely! Det spelar nästan ingen roll att i princip alla i min omgivning är out of town när det bjuds på sån här otrolig värme. Jag njuter ändå!

Ikväll blir det en sommarkväll med jennifer först och främst!
 Kan det sluta dåligt? Näe, det kan det fan inte! Lär bli great!

Sen hoppas jag att the guys (+rebeca) in borlänge överlever och har askul. Och a tribute to Mr. Jackson!

She got a little taste and she wants more, some more. we run LA!


Kommentarer
Postat av: kajsa

Vilken snygg sommartjej. Vem är det?

2009-06-26 @ 19:11:24
URL: http://kidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0