Jag kunde inte bry mig mindre

Det är typiskt att jag ska bli pigg och fruktansvärt speedad klockan halv tolv på kvällen då dom flesta andra i min omgivning ska gå och lägga sig eftersom dom har jobb att sköta tidigt på morgonen.. Min dygnsrythm behöver en omställning, snart kommer det gå riktigt mycket utför känner jag. När alla andra börjar jobba kommer jag börja sitta vaken hela natten eftersom jag är ledig hela sommaren, eller resten av mitt liv tills jag fixar en framtidsplan.

Jag är less och uttråkad, jag skulle gärna vrida tillbaka tiden till ungefär förra lördagen vid tiotiden kanske. Det är ungefär min sinnesstämning just nu, om än den var lite diffusare då..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0