Nasdaqbörsen har stigit med 2 procent

Nu skriver jag på mitt sista inlägg med jag kunde inte bry mig mindre som rubrik. Det innebär att jag babblat bort en hel låt. Spännande. Sol ute, sol inne, sol i sinne blablabla, det är i alla fall sol idag igen! Lovely.

Igår var en trevlig kväll med jennifer och andra, spännande. Ibland inser jag dock att det är inte bara jag som är ett stöd för Matilda, utan även tvärtom. dvs.. Kom hem nu camparn! Vi brukar hjälpa varandra att tänka klart, det kan ofta bli problematik om man inte har med sig halva hjärnan, så att säga. Men snart är jag fullbordad igen.
Nu ska jag återkomma till livet och förbereda mig för 40-års fest med mamma som födelsedagsbarn. Har man tur får man kanske träffa en eller annan barndomsvän också! Yeay!

Kommentarer
Postat av: Höger hjärnhalva

har så jävla dålig humor idag så det finns inte, varför skriver jag ens? haha HADE

2009-06-28 @ 16:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0