Nej nej, ville inte, borde inte, skulle inte,

Idag har klassen för första gången slagit oss ner tillsammans och försökt styra upp denna student, otroligt spännande. Jag måste dock ((ta inte illa upp dear classmates)) att det känns lite överambitiöst med vissa saker, om jag fick bestämma skulle vi känna lugnet och bespara oss onödiga energiutsläpp. En tripp på staden och en sväng förbi grubbe ikväll har förgyllt min dag. Matildahäng, utan annat sällskap för första gången på ett tag känns det som. Fuktansvärt roligt! Kvällen slutade upp med Frank och KOMAfilmen. Nostalgi ut i fingerspetsarna, jag vet inte om detta är rätt sätt att avsluta dessa tre år? Nu kommer jag ta studenten med en liten klump i magen över vad jag lämnar istället för enbart lycka!



Ms.Frank in town today.

Kommentarer
Postat av: mrs.frank

åh frankielicious!

2009-06-09 @ 01:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0