Om du talade om för mig att Jag inte var nån som du brydde dig om

Jag och min blogg har inte riktigt talat samma språk dom senaste dagarna. Men det har varit lite mycket, exempelvis den så omtalade balen. Jag går nog lite i min vän Victors spår och måste säga att balen är lite fjantig, men jag var ändå där ((om än inte i sidenklänning till anklarna)). Det var i alla fall kul, jag förbiser att maten var så seg så jag trodde att jag skulle svimma av hunger! Jag bjuder på en bild som Kajsas kamera får ta äran för, jag kände som att systemkamera var inget alternativ denna kväll! OM ÄN det hade varit fruktansvärt roligt med fina bilder en kväll som denna!



Kommentarer
Postat av: Kajsa

Vad menar du Emelie, är inte mina bilder fina? VAVAVAVA? (i'm too kaxig to function)

2009-06-06 @ 18:23:41
URL: http://kidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0