Så varför skulle jag bry mig

Åh, min Jennifer är bland det finaste som finns trots allt. Om än det regnade och det var allmänt förjävligt som vanligt när man träffar henne, så är det underbart. Det här bandet mellan oss är otroligt. När folk frågar mig vem hon är så har jag lite svårt att svara. Inte för att det är komplicerat, mer för att "en kompis" inte känns riktigt rätt. Syster är nog det som bäst skulle passa, men inte ens det är sådär mitt i prick. Vi får fundera på saken.

För övrigt så är min relation till kubb också väldigt speciell. Jag konverterar alltid till en annan sida av emelie när kubbspelet kommer fram. Tävlingsmänniskan (som aldrig annars existerar) blandat med sprattelemelie som framkallas när jag vistas på en äng! Jag är dock besviken på mig själv som inte hade med mig min kamera igår, då hade jag kanske kunnat få några på riktigt fina bilder i normalt tillstånd på matilda och grubbeerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0